Beechjet 400, 1982 yılında Mitsubishi Heavy Industries’in bir ürünü olarak hayata başladı. Mitsubishi Diamond IA olarak adlandırılan 91 uçak gövdesi, daha güçlü Pratt & Whitney JT15D-5 motorlara ve artırılmış yakıt kapasitesine sahip Diamond II uçaklarına yer açmak için 1985’te üretim sona erene kadar üretildi. Bu yükseltmeler hem yük taşıma kapasitesini hem de menzil performansını olumlu yönde etkiledi. Yeni bir yükseltilmiş iç mekana da sahip olan Diamond II, Tip Sertifikası, daha sonra Raytheon’un bir yan kuruluşu olan Beechcraft tarafından satın alınmadan önce üretilen yedi örneği gördü. Beechcraft, Diamond II’yi Beechjet 400 olarak yeniden adlandırdı. Beechcraft 65 üretti Beechjet 400’ler (400’lere dönüştürülen orijinal seven Diamond ıı’ler dahil), 1990’da uçağı menzili, brüt ağırlığı, güncellenmiş kabini ve Collins Proline 4 Aviyonikleriyle yükseltmeden önce, diğer şeylerin yanı sıra. Daha sonra 354 Beechjet 400A üretildi (ABD ordusu için üretilmiş 180 T-1 Jayhawk eğitmen versiyonu hariç). Modele yapılan son fabrika yükseltmesi, daha yüksek bir brüt ağırlığın uçağın Hawker 400XP olarak yeniden adlandırılmasına neden olduğu 2003 yılında gerçekleşti. 2010’daki üretimin sonuna kadar 251 Hawker 400XPs üretildi ve bu uçak gövdelerinin neredeyse 1.000’i 28 yıllık bir üretim döneminde inşa edildi. Üretim durmuş olsa da, bu model son zamanlarda yenilenmiş bir hayatın tadını çıkardı. Nextant Aerospace, daha güçlü Williams FJ44-3AP motorları ve Collins Proline 21 Aviyonikleriyle 50’den fazla uçak gövdesini değiştirdi. Ayrıca Garmin International, devrim niteliğindeki G5000 tam entegre aviyonik paketinin bu uçakta sertifikalandırılmasına yakındır. Elliott Aviation geçtiğimiz günlerde mevcut bir 400A / 400XP uçak gövdesini alan ve kokpiti Garmin G5000 ile modernize eden ve kullanışlı yükte ve yükseltilmiş yolcu olanaklarında önemli artış sağlamak için iç mekanı yeniden tasarlayan 400E programımızı duyurdu. 400e’nin ağırlık tasarrufu sağlayan yeni iç mekanı, değişken LED aydınlatma, elektrikli cam tonları, WiFi ve isteğe bağlı filmler için GoGo Vision dahil olmak üzere daha fazla tavan boşluğu için yeniden tasarlandı ve bu uçaklarda henüz çok fazla yaşam olabileceğini gösteriyor. Peki Beechjet 400A ve Hawker 400XP şu anda ikinci el piyasada nasıl?

Beechjet 400A

400A için fiyatlandırma ’her yerde’. Birçoğu kesirli programlarda kullanıldığından, piyasada uçağın değerini açıkça etkileyen çok yüksek uçak gövdesi süreleri vardır. Satılık Beechjet 400A Bir Beechjet 400A satın almak istiyorsanız, bugünün pazarında 500.000 ila 1.200.000 ABD doları arasında ödeme yapmayı bekleyebilirsiniz. 29 perakende işlemle 2015 yılı için faaliyet iyi geçti. Piyasa, iyi stok kıtlığının mevcudiyeti ile oldukça aktif olmuştur.

Beechjet 400A İşlemleri

Bir Hawker 400XP için fiyatlandırma geçen yıla göre yaklaşık% 5 düştü ve bu jetlerden biri için pazardaki potansiyel bir sahip 1.200.000 ila 2.200.000 dolar arasında ödeme yapmayı bekleyebilir. 2015 yılı için geçen yıla göre 15 daha az satışla aktivite hafifti, bu nedenle 400XP pazarı bugün durgun olarak tanımlanıyor.

Hawker 400XP İşlemleri

Özetle, Beechjet 400A / Hawker 400XP pazarlarında önemli fiyat değişimleri görebiliriz. Potansiyel alıcıların herhangi bir modelin fiyatına katkıda bulunan faktörleri araştırması gerekirken, satıcıların uçaklarının değeri konusunda piyasadaki diğer benzer örneklere kıyasla gerçekçi olmaları gerekir.

Özel jet kiralamak için bize 7/24 ulaşabilirsiniz.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir